Lite shopping

Jag kanske är konstig, men jag har saker jag måste köpa innan jag åker till USA.


Mamma är på mig helatiden och säger att allt sådant kan du köpa där borta.

Jag har börjat lyssna på henne faktiskt och tänker inte köpa nya underkläder tills jag åker dit. Det gör jag där borta istället.
Däremot vet jag inte vad jag ska göra med löparskorna. Jag behöver verkligen ett nytt par snart... men jag kanske skulle kunna vänta tills jag åker dit. Där har de mycket skor...

Idag var jag i stan iallafall och fick resten av presenterna jag ska ge till dem(förutom en sak till Dan och godiset).
Sedan köpte jag även detta:


Små burkar till mina ansiktsprodukter (på flyget)
En liten bok (som jag dekorerat själv) som mina kompisar på avskedsfesten ska skriva hälsningar i och jag får inte läsa dem förrän jag är på flyget!
Ett pennfodral från ordning&reda
5 ansiktshanddukar
Peelinghandskar
Pärm med plastfickor där jag ska göra en receptsamligt
dl mått!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0