Idag var det väl ändå...

..Sista dagen på jobbet?

Jag kan inte jobba någonting i augusti och efter det åker jag ju till USA.
Därför kan det vara så att jag jobbade för sista gången på mitt jobb idag!

Jag har inga mer tider inbokade och på lördag börjar augusti och då är det "kört".

Jag har jobbat på samma bageri/restaurang i 2,5 år nu.
Det känns lite konstigt att lämna stället!
Jag som trivs så bra nu.

När jag kommer hem från USA är det även bäst om jag börjar med någonting annat, så jag får lite olika arbetserfarenheter.
Men jag är en sån som gillar stabilitet och vanor. Ett nytt jobb kan kännas skrämmande!
Men lika bra att vänja sig kanske!
Eller kommer jag vara en sådan i framtiden som stannar kvar på samma jobb i 25 år och arbetar sig upp på karriärsstegen?
Säkert!


Hej då kassan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0