Hemma från Finland

Kl 06.10 i morse kom båten i land från Finland.
Hääärlig tid det där.

Det positiva med att gå upp så tidigt var att när jag kom hem kunde jag äta frukost, låta maten smälta och sedan åka till gymmet och gymma i 1,5 timme, innan gymmet stängde kl 12.00

Det kändes jätte skönt att gymma efter att ha varit i Finland 1 vecka och ätit eftermiddagsfika varje dag och inte tränat mer än att sprungit någon enstaka joggingtur och gjort några sit-ups och sådant.
Jag började med springbandet som vanligt och jag sprang 8 minuter längre än jag brukar!
Heelt sjukt! Det kändes jätte lätt idag!
Nu har jag bara smällt i mig finska kakor och godis, så lite ovärt känns det (fast inte lika mycket som det skulle ha gjort om jag INTE var på gymmet innan).
Jag vill ju gå ner i vikt och få mer definierade muskler. Det lär ju inte hända om jag fortsätter likadant. 

Imorgon ska jag på gymmet igen. Då ska jag kolla vad jag äter.
Det är mycket roligare att gymma och ta ut sig och sedan inte äta något onyttigt efter. Då känns det så mycket bättre inombords.
Sedan kan jag fortsätta likadant och minska mitt intag av kakor och annat skit.


Mormor och mamma(i Närpes, Finland). Mormors hus till höger


Mumms.
Pannkakor gräddade i pannan över vedeld! Sommartradition!
Min syssling Catharina till vänster åker snart till Nya Zeeland på ett High School Year hon också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0