4th of July

Oj hjälp vad man känner sig insnöad när man är ute på landet.
Jag har ingen aning om vad som händer i omvärlden eller ens i Sverige.

Jag vet iallafall att det är USAs nationaldag idag!!
Jag kommer inte att vara där nästa år heller. Jag åker hem långt innan det.


Den här kvällen har varit trevlig iallafall. Klockan är nu 22.35 här och jag och min syssling har varit hos hennes "granne" på förfest. Det var massa roliga typer(lite äldre än oss såklart) och vi spela Party Alias. Det var jäkligt kul. Ungefär som Med Andra Ord, då man ska förklara ett ord utan att säga själva ordet. Sedan fanns det lite olika varianter och sätt att göra det på.
Kul var det iallafall. Speciellt då man är med massa roligt folk som är lite på lyset.

Snart kanske sysslingen och jag drar ut och träffar lite folk nere i centrum eller något.


CIAOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0