Jobbet

Eftersom att jag jobbar extra på helger och har gjort det i snart 2 år är det lite svårt att släppa taget. När jag åker till USA måste jag släppa den inkomsten. När jag är där borta kommer jag inte heller få något studiebidrag och inte mina försäkringar som jag fått sedan pappa dog.

Nä, jag kommer inte att få in NÅGRA pengar, men ändå måste jag köpa det nödvändiga, kläder, telefon och telefonkort och mina skolluncher. Det gäller för mig att spara så mycket pengar nu som möjligt, som jag sedan kan fördela ut på mina 10 månader i USA.
För jag kommer ju inte spara när jag är där borta! Det kommer säkert att finnas hur mycket som helst som jag vill köpa, både för skojs skull, för de är fint och unik eller bara för att passa in där borta.

Det här inlägget började jag att skriva i lördags, men internet lade av och sedan har jag varit för upptagen för att gå in på datorn. Det är jag egentligen nu också så...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0