Intervjun

Som anknytning till mitt förra inlägg kan jag berätta lite om intervjun.

Den tog plats den 19/9 -08 och utfördes av W på Explorius.

Först fick mamma och jag prata med honom, han ställde frågor - men främst var det vi som fick ställa frågor. Han kollade om jag var passande för platsen och varför jag ville åka iväg.

Efter en stund fick mamma gå ut och W och jag skulle ha en egen pratstund på engelska. Då frågade han massa frågor och jag babblade på - på engelska.
Resultatet av intervjun blev bra - som jag nämnde i förra inlägget. Det jag tyckte lät mest bra var att han tyckte jag var polite, mature, curious, talkative, flexible och easy-going and easy to talk to.
När det kommer till språket tyckte han att jag pratade på en avanserad nivå, mitt verbala uttryck var bra och mitt vokabulär utmärkt. :D Happy Face



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0