Ansökan är iväg

Idag fick jag ett mail från organisation som jag åker med - Explorius,
att min ansökan är skickad och mottagen i USA.
De ska nu på något kontor i New York kolla igenom om någonting fattas och sedan börjar sökandet efter en familj!

Jag hoppas och tror inte att någonting saknas, den är rätt så complete.

Jag tror de fick den redan den 7:e så jag hoppas sökandet börjar snart.

Men det är en lång process, vart jag hamnar är länge än ett mysterium.

Dessutom ligger min ansökan nu på min sida och jag kan se alla mina papper OCH pappret som han som intervjuade mig skrivit och tyckte om mig och så. Det var lite kul - Det mesta var jättebra och han hade fått en bra intyck av mig tydligen (jag är lite chockad ^^) hehe :D

Jag hoppas inte de skickar tillbaka ansökan för att vi måste kompletera den och att vi sedan måste skicka tillbaka den och min väntan blir ännu längre...

Nä nu Happy taughts!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0