Wohoo! en väska!

Idag köpte jag en reseväska!
Kollade först in den på Åhlens city.
Sedan när jag var på NK bestämde jag mig för att köpa den!


Äntligen hittade jag en reseväska som var lätt, extremt stor, och hållbar!
Samsonites väskor brukar vara de bästa.
Den är 85x57x37 cm, 
rymmer 130 liter och
väger 5,5 kg.

Den är lite tråkig, men det är smällar man får ta.
Inte tänkte jag betala dubbelt så mkt för en väska som kanske var lite snyggare men därmed även tyngre.
2779:- var ändå ett bra pris!


Jag kommer att provpacka den ett par gånger för att se hur mkt den egentligen rymmer.
Ungefär 14 kg kan jag fylla den med (om maxgränsen är 20 kg för hela väskan).

Jag köpte också en rund och rosa namnbricka i läder, som jag tänker fästa på väskan.
Lite rosa är ett måste!



Kommentarer
Postat av: Anonym

När skickade du in alla papprerna? asså när började dom att leta en familj till dig ?:)

2009-02-25 @ 23:30:34
Postat av: Erica

SV (till vem det nu än är):

Jag skickade in alla mina papper i slutet av december, kanske den 23/12. (sista datumet var 31/12).

Sedan den 8/1 typ, fick jag ett mail om att kontoret i USA har fått mina papper den och att letandet efter en familj skulle börja så fort som möjligt.

2009-02-25 @ 23:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0