Stipendium

Det slog mig härom dan, att jag borde tänka på att söka stipendium om jag vill få lite bidrag till den dyra avgiften.

För någon vecka sedan skickade jag in en ansökan på stipendier.se där man fyller i informationen om VAD för slags stipendium man är ute efter.

Jag sökte de som var för barn och ungdomar i allmänheten, för studier och för familj med ensamstående mamma.
Den sidan tar ingen avgift för Det. Skickar man in ansökan får man senare däremot en faktura där det står hur många stipendium som finns möjliga för dig. Vill man ha informationen om alla dem måste man betala 250:-. Vill man inte ha den informationen, utan man letar upp allt själv - gratis, så är det bara att strunta i fakturan.

Jag ska iallfall betala de 250:-

Jag hoppas det är några bra stipendium på listan.
Det ska tydligen finnas 27st som passar mig.

Sedan kan man tydligen få hjälp på biblioteket. De ska tydligen ha bra böcker och någon speciell funktion på datorerna. Jag kanske söker mig dit om jag behöver mer infomation.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0