Shoemania

Det är något fel på mig.

Jag kan inte släppa alla dessa svinsnygga skor!
Vilket jag måste!
För det första är de dyyra och för det andra så kan jag inte ha med mig så många skor till USA. Om jag köper massa skor, blir jag ändå tvungen att lämna dem hemma i ett år :O

Fast jag kan ju använda dem innan jag åker! och..
Köper jag något par, kommer det vara ett par tidlösa som jag kan ha i flera åår.


Alla skor i den här bilden, vill jag ha!
Speciellt ankelbootsen längs till vänster!!!
Vill ha!

Nu ska jag gå och träna på gymmet.
Undra om skor är det jag kommer att tänka på, igen?

Appropå träning.
Jag köpte ett gymkort för en vecka sedan, så att jag kan träna på loven och all annan tid jag har över. För jag tycker inte att mina 7 timmar dans i veckan räcker. =P
Fast alla de timmarna är ihoptryckta på 3 dagar, och DET är inte tillräckligt.

Jag måste ju komma i form till sommaren och till mina dansshower och tills jag åker till USA!
När jag är där borta kommer jag säkert gå upp i vikt (för det gör alla av någon anledning).
Bäst jag är smal från början då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0