Reseväska!

Efter skolan idag gick jag till täby centrum för att kolla på reseväskor.
Det var meningen att mamma skulle komma, men jag väntade i 2 timmar på henne och hon var inte klar på jobbet då än.

Inte hänga läpp för det.
Jag hittade en stor, hård, rosa och relativt lätt väska på Lundbergs!
Det finns tydligen bara en affär med reseväskor.

Den väskan lade jag undan så att mamma, eller mamma OCH jag, kan åka in dit senare och köpa den.
Jag följer troligtvis med, för att kolla in den lilla cabinväskan som matchade den stora.
Däremot är jag inte säker på om jag vill ha den lilla. Den är lite opraktiskt, den ser ut som en leksak och så var den dyr i jämförelse till den stora!
Men tillslut kommer jag väl hem med den ändå.

Jag kände ett stor behov av att köpa en väska IDAG.
Det är i och för sig ca 6 månader innan jag ska åka, men det känns bra att ha det gjort.
Det ger mig även mycket tid till att provpacka ett antar gånger för att se hur mycket som rymmer och hur mycket det väger.
Planering är allt!

Nu är mamma hemma och vi ska åka iväg och köpa min väska nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0