Reseväsk fiasko

Det bleeev ingen väska :(

Efter många om och men, var beslutet för svårt.
Dessutom är det inte så kul att göra ett beslut när mamma står vi sidan av och är stressad och kommer med "men tänk om" kommentarer. Jag som är redan obeslutsam som det är, får ingen hjälp av det!
Det var även mycket att tänka på när det gällde kvalitet, vikt och pris.
Det ska vara bra kvalitet eftersom den kommer slängas runt på ett par flyg.
Den ska framför allt vara lätt! Kom ihåg att jag är borta i nästan ett år. Jag har mängder med kläder, jeans och skor som jag vill ha med och allt får bara väga 20 kg.
Den ska helst också vara billig, eftersom vi redan har massor med väskor och så kanske jag inte alltid har nytta av en så stor väska.

Jag kan trösta mig med att väskorna som jag såg plus många andra, kommer ju att finns kvar.

Jag kan vänta nån vecka eller två.

Inte dör jag för det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0