Can't get them out of my head

Enda sedan jag började leta upp Louboutin skor igår, har jag inte kunnat sluta tänka på dem.

Idag när jag var på pilates, var skor typ det enda jag tänkte på.
Intruktören sade helatiden att vi skulle andas och bara tänka på nuet, alla andra tankar skulle vi låta försvinna.
Good luck Chuck!

Det är bland annat dessa skor som jag inte kan släppa:

Det sista paret är med för att jag kan inte bestämma mig om vilka som är snyggast...
Läder eller mocka pumps? (se förra inlägget)

Idag var jag även inne på asos.com och blev käär i de här skorna

Men jag vågar inte köpa dem, p.g.a. att jag inte vet vilken storlek jag ska ha.

Vet någon om storlekarna är "små" eller "stora".
Jag har storlek 40-41 och vet inte vilken av storlekarna jag ska beställa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0