Mall of America

Jag ber om ursäkt för att jag inte lagt upp någonting här på ett tag!
Det var en vecka sedan jag var i Minneapolis och till Mall of America.
Tänkte jag kunde berätta lite om vad vi gjorde och vad jag köpte!

Vi steg upp tidigt på morgonen. Vi skulle åka 30 min tidigare än jag trodde, så packningen gick snabbt! Vi mötte flrea på vägen och i min bil var der Linda(min värdamma) som körde och Ashley följde med oss ner till flygplatsen för hon skulle åka till Georgia. Sedan var det jag, Diana, Kerrie, Gianluca och Tom i bilen. Den bilresan var inte så kul. Vi sjöng till radion och de längst bak sov.
Sedan började allt det roliga! Vi lämnade vårat bagage och åkte till Mall of America som var tekniskt sett bara över gatan. Det galna var att vi bara hann in i 5 affärer! Victorias secret, Aeropostale och 3 andra okända.
Sedan åkte vi tillbaka till hotellet. Några valde att bada på hotellets äventyrsbad, men det var nästan bara de vuxna som gjorde det. Vi ungdomar hängde tillsammans istället. Vi var på rummet och nere i lobbyn. Först var jag med Diana i spelrummet där de hade maassor av maskiner. Sedan umgicks alla ungdomar. Tillslut delade vi upp oss och några gick till sina rum, Diana och Maria bland annat och jag hände med killarna.
Såklart så höll vi oss inte till våra curfues. Maria, Diana och jag gick till killarnas sovrum och hänge med Alan, Gianluca, Diego och Mikie. Tyvärr så var de lite för galna och killarna hamnade i trubbel. Vi tjejer hade lite mera tur.
Andra dagen spenderade vi i Mall of America också! Den här dagen hade vi mycket mera tid. Vi gick runt nästan allt. Vi gick aldrig till tredje våningen dock, förutom när vi skulle äta. Jag önskade jag hade alla pengar i världen och inte behövde bry mig om vad jag köpte.

Här är iallafall bilder från resan och på saker jag köpte:
Gianluca och Kerrie på vägen dit ^^


Courtney, jag och Kerrie posar framför nöjesfältet i köpcentrumet.

 
Annie, jag, Diana, Courtney, Svenja och Kerrie på hotellet.


Översiktsbild på allt jag köpte.


Mina nya skor!

Det jag köpte och från vilken affär:
Victoria' Secret: Rosarutiga pyjamasbyxor, rosa matchande t-shirt + blå t-shirt
Forever 21: 2 skinnjackor, lila t-shirt, svarta byxor, röd julklänning, grå klänning och jeansshorta.
H&M: Ljusa jeans
Hollister: Grå stickad kofta
Steve Madden: Svarta suede pumps med nitar
Sephora: Julklapp till Diana och mascara
Träningsskor från någon sko affär.
Redken antisnap från en salon.
Pyjmasbyxor till Kerrie från Nickelodeon affären. 



Kommentarer
Postat av: Tessan

Älskar dina nya pumps! Så sjuuuukt läckra! Men hur ska du få hem allt ti Sverige? Räknar du med att kunna packa ner allt i din familjs resväskor när de kommer och möter upp dig eller? Tråkigt att höra om att ni har så mycket problem med cheerleadingen, tyväärr är sådana problem rätt vanliga på alla arbetsplatser och skolor. Håll ut och försök prata med någon annan som har ansvar så kanske något händer till slut. I värsta fall får du helt enkelt skrika lite när du är själv och sen gå tillbaka och le, som bara cheerleaders kan =)



Saknar dig, speciellt nu när det börjar närma sig julen. Vi ska fira hos din familj i år. Jag lovar att jag ska försöka komma ihåg kameran så får du se hur vi hade det.



Jag tycker om dig!



Kram kram

2009-12-16 @ 12:34:17
Postat av: maja

hejsan! kan du berätta lite allmänt om minnesota? hur är människorna? det är kallt har jag förstått, men kan man åka skidor och snowboard? hur är husen? många frågor, men enormt tacksam för svar, :)

2009-12-24 @ 23:41:54
Postat av: sofia

hej ehj, åh, jag vill också till detdär shopingstället! Gillar allt du köpte, speciellt nitskorna! ;)

2009-12-29 @ 19:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0