December

Kanske jag inte ska sluta cheerleading iallafall..?
Jag gillar verkligen att trana och cheera med tjejerna i varsity, for de ar bra nog att gora roliga saker och manga av dem ar som mig i alder eller personlighet. De kan alla bas saker och de lar sig fort nya saker och vi samarbetar.
De nya tjejerna fran 7:an kan inte allt och jag har trottnat pa att jag ska lara dem allt. Det ar precis som om jag skulle vara coachen. Jag lagger upp traningen och visar alla hur man gor och de andra tjejerna i varsity hjalper till.
Jag maste ha missat nar jag lamnade in en ansokan till att bli den nya coachen...!?

Jag ar riktigt pissed off pa ledaren for sportavdelningen Mr Peterson. Han anstallde de har kvinnorna, ingen av dem har erfarenhet eller gor nagonting och en av dem ar Mr Petersons dotter! Det enda han sager ar att vi ska ge dem lite tid! Oavsatt sa kommer de aldrig att vara intresserade i att lara de nya tjejerna nagonting. De sa de redan forsta dagen i princip, att de inte vill ha det trasslet att trana bade varisity och junior varsity(vilket de ar). De har bara visat intresse i oss och VI kan klara oss bra sjalva. Det ar de nya tjejerna som ingen av oss vill trana. Vad ar det lixom?? De vill inte gora det, sa det later allt hanga pa oss, men vi vill inte gora det heller! Vi far inte betalt for att gora det! Det ar lojligt. Jag vill ha ett mote med Mr Peterson, men han ar i sin egna lilla varld och bryr sig inte om oss och tror att allt ar sa bra sa! Orsakar vi tillrackligt med problem for Honom, lagger de sakert ner cheerleading programet. Det har de gjort forut, for nagra ar sedan. Sist de lade ner programmet var Mr Petersons dotter "coachen" och hon fick allt att ga utfor, sa jag forstar inte varfor han anstallde henne igen!?!
Ni kan forsta min frustration!

Let's drop the subject...

Det ar december! Wihooo!
Jag har en chokladkalender som jag oppnar varje dag! Precis som jag alltid gjort hemma i Sverige. Jag bryr mig inte om julkalendern pa tv, for de har inte varit na bra de senaste aren iallafall.
Jag vill daremot ha en adventsljustake och glogg, och pepparkakor med mjuk adelost pa! Jag vill ocksa aka in till Stockholm och julshoppa och se alla ljus och julskyltningar. Vad har de i NK fonstrena i ar?
Just nu sitter jag som vanligt i biblioteket och de har satt upp juldekorationer lite har och var och de spelar julmusik, vilket verkligen far mig i julstamning.

Pa lordagmorgon aker vi till Mall of America!!
Det ska bli sa kul att ga i alla affarer som ar helt otroliga(jag har kollat upp dem pa natet)!! Alla jag kan nagonsin onska mig. Jag onskar jag hade alla pengarna i varlden, sa jag inte behovde bry mig om det medan jag ar dar!
Det kommer iallafall bli ul att umgas med alla utbytesstudenter och ta en lite road trip dit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0