Christmas Eve

Jag har insett att jag inte tar mig tid till att uppdatera min blogg!
Sorry about that

Jag kan börja med att berätta vad som pågått sedan sist.

Jag har slutat med cheerleadingen, jag ville inte göra det nå mer! Nu tränar jag lite på gymmet och sedan i februari ska jag förhoppningsvis börja dansa. Ta en lyrisk dansklass en gång i veckan :)

Jag tänker också gå med i speech. Jag var på det första mötet och nu under lovet måste jag bestämma mig för vilket kategori jag vill tävla i. Jag tror det kommer att bli kul. Det är många där som jag känner och som är jätte roliga att umgås med (Känner de flesta från Fall Play).

Julafton här var väldigt fullspäckad :)
Vid 2 tiden åkte jag hem till Dawn (Diana och Kerrie!) Där vi gjorde klart Danis julklapp (en scrapbook) och sedan öppnade vi julklappar (Vi tjejer, Dawn & Milty, Dani, David & Jackson). Efter det åkte vi till kyrkan. Jag kände mig lite malplacerad, men men. Diana, Kerrie och jag gick upp framför alla och presenterade oss och gav dem alla en julhälsning på våra språk. Det gick väl bra ;) Diana fnissade helatiden, men jag gick upp dit, gjorde ett litet skämt om min längd (mickstativet var för kort) presenterade mig och gav dem min hälsning.
Efter kyrkan åkte vi hem till Lindas son Donald där det var typ 30 pers! Och en jultomte, som är en pervers gubbe, men kul iallafall. Det var kul att umgås med alla. Jag stannade kvar sent med Alex, Hailey och Ryan och hade kul ihop med dem. Kom hem 00.45



På juldagen sov jag till 10.30..sedan knackade Dan på dörren och ville att jag skulle komma upp. Linda, Dan, Ashley och Ellesse väntade på mig. Vi skulle öppna julklappar!
Jag fick en julstrumpa fylld med godis och typ 20 saker! Plus 5 saker jag fick dagen innan hos Dawn. Jag kände mig lite bortskämd. Linda hade köpt jätte mycket.
Jag tror inte jag kommer rabbla upp allt jag fick.
Vid 3 tiden åkte vi alla hem till Dawn igen, för de ville inte att vi alla skulle vara separerade. Väl där åt vi kalkon och potatismos och andra godsaker.
Jag tog tyvärr inga bilder den här dagen...

Idag sov jag till 11. Sedan åt jag frukost och lekte lite med Avandrey (ett dagbarn)
NU är klockan 1 och vi ska snart åka till Nimrod för att fira lite mer med tjocka släkten! Där bor Alan och Roy, två utbytesstudenter jag måste ha nämt förut. Jag hoppas att vi kommer ha snöbollskrig ihop! Jag kommer gå förberedd iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0