Sista tiden i New York

Ok! Det här kommer att bli sammanfattat för att jag är trött!
Klockan är 22.10 och jag gick upp 03.45 i morse!

Igår hade jag inte tid att uppdatera vad som hänt och jag fick ingen internetkontakt när jag hade tid.
Andra dagen i New York började iallafall med bussguiden i nedre delen av NY.
Wall street, Ground zero, Soho, Chinatown och Frihetsgudinnan.
Sedan fick vi shoppa där nere. Jag köpte ett par jeans och 2 vanliga tröjor.

Fotosammanfattning:

Ground zero




Frihetsgudinnan - Vädret var inte så bra dock!


Brooklyn bridge


Hejdå gruppen! Ni var awsome!

När vi kom tillbaka till hotellet fick alla prata med en ledare som gick igenom resorna. Jag skulle ta 3 olika flyg så jag var lite orolig... Bara så ni vet så gick allt jätte bra!
I morgon skriver jag hur resan hit till Staples var och vad jag gjort hittils.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0