Shoppingdag i NY

Klockan 8 i morse gick vi på bussen för att åka in mot Manhattan (bor i New Jersey). Efter 45 minuter var vi inne på Manhattan!

Där fick vi guidad tur igenom Staden av Dennis. Sedan från kl 13 - 19 hade vi egen tid till shopping!
Jösses vad vi gick upp och ner!
Jag var gruppens ledare som hittade till alla ställen. ;)
Från Grand central station upp på 5th Ave, sedan ner på 6th och 7th till Times square. Vidare till Macy's, Victoria secret och Forever 21. Men vi hann knappt till Forever 21! vi fick 25 minuter där inne och han inte alls prova något. Två av oss köpte ett plagg var typ. Sedan fick vi skynda oss upp från 34th street till 49th.
Vi tänkte att vi kan ändå gå in på Forever 21 i Soho imorrn! Då tänker vi gå dit först och ta den tid vi behöver! Jag lär dock inte köpa så mycket just då. Jag har redan idag köpt:
Rosa långa byxor från Victoria's secret
3 spetstrosor från Victoria's secret
Rusebud salve på Sephora
Förkylningstabletter och anticeptisk gel på något pharmacy
Vita låga converse skor
Jeansshorts på Zara (som är precis långa nog att användas i skolan)
Jag troor jag får plats med det i väskorna! Vikten är det lite svårare med. Övervikt kan bli dyrt. Därför tror jag att jag ska försöka klämma ner massor i mitt handbagage på söndag.

Forever 21 finns ju ändå i Mall of America som jag kommer åka till senare någon gång. Jag behöver inte shoppa Massor av billiga kläder just Nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0