Jag ljög

Okej, jag kanske överdrev lite i förra inlägget.
När jag tänker efter så har jag en del saker att göra innan jag åker till USA.
De närmsta veckorna kommer gå väldigt fort.

Dansläger i 3 dagar till
5 dagar i Finland med mamma
Shoppa, vilket jag inte gjort på ett tag!
Köpa ett litet vasaskepp till värdpappan
Göra en liten visit till tandläkaren
Gymma!
Göra klart den lilla receptsamlingen jag ska ta med.
Fundera ut om jag ska ha några foton med (förutom dem på datorn)
Festa och umgås med mina vänner
Övningsköra åtminstånde två gånger till
Köpa all godis som jag ska ha med till familjen
Ordna avskedsfest ...och inbjudningar
Bjuda in släkt på avskedsmiddag
Fundera ut vad jag ska och inte ska ta med
Kontakta familjen lite till och förbereda dem OCH mig
Städa rummet så jag inte kommer hem till massa skit (givetvis kommer mamma damma och så medan jag är borta! ^^)
Själva jobbet med att packa, något som kan ta tid för mig

Sedan tror jag faktiskt att det inte är så mycket mer
Thank God!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0