inrikesresan

Japp! Idag fick jag information om min inrikesresa i USA.
Efter att jag åkt till New York den 27 augusti, åker jag den 30 augusti vidare till Minnesota där jag ska bo.
Och jag gör 3 byten!

Så här ser det ut:

30AUG Newark till Charlotte kl 8:15-10:07
30AUG Charlotte till Minneapolis kl 11:20-13:22
30AUG Minneapolis till Brainerd kl 15:15-16:21.


Först ner, sedan långt upp och efter det bara en liiten bit kvar till Brainerd.

Shit, hur ska det här gå?!
Jag hoppas att jag hittar rätt sedan.
Det är väldigt sällan som jag gjort byten när jag flyger.



Kommentarer
Postat av: Ida Forsberg

Haha... det var många byten håller tummarna för att inte väskorna försvinner på vägen :)

2009-08-22 @ 23:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0