I got some news!

Linda, min värdmamma ringde nyss hit! Ok nu är det väl en timma sedan.

Såklart blir man lite tagen, så min engelska var ju inte så bra alla gånger, men jag tror jag blev förstådd iallafall ^^

Jag fick reda på mycket de ?tre? minuterna vi pratade.

Kinesen som jag skulle bli placerad med, kommer inte! De blev tvugna att omplacera henne. Linda och Dan har bara två sovrum över och där kommer jag och deras barnbarn Ashley sova. Det kom ju lite som en överraskning, men Linda sade att kineser gärna håller sig till sina egna eller något. De hade en förra året och det gick inte så bra med tysken de också hade.
De tyckte även att jag skulle komma tidigare! Så lyssna upp, jag ska försöka åka med den gruppen som åker innan mig. Jag tycker det låter kul! Det känns bra att vara där en vecka innan skolan börjar så jag hinner göra mig hemmastadd. Jag ska skriva ett mail till Explorius på direkten.
De har även dansgrupper i lilla Staples! Jag vet nu iallafall att jag kan gå och jag vill gå på dans. I Staples eller inte. Jag ska hitta det bästa möjliga. Jag ska ju även bli cheerleader tror jag, men jag kan göra båda, utan tvekan.

Mycket ny information!

Skoj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0