Har börjat packa

I och med att jag blev lite stressad igår över att jag inte packat eller gjort klart andra saker som skulle göras, började jag faktiskt sortera ur gareroben igår kväll.
25 plagg har slängts/getts bort till välgörenhet.
Sedan har jag raddat upp saker som jag tror jag ska ta med mig,
och efter allt det finns det fortfarande mycket kvar i garderoben (som tur är).
Det är väl ändå ett tecken på att jag inte tar med för mycket. Eller...


Här är tröjorna och toppar


Här är tunikor och klänningar

Sedan kommer det till byxor, jackor, underkläder, skor och några väskor!
Det som däremot kommer att ta mycket plats är alla saker, presenter, böcker, smink, personliga hygeingartiklar och dylikt

Nu ska jag finslipa min packlista lite och imorgon tror jag att jag faktiskt ska börja lassa ner saker i reseväskorna!
Det jag inte kunnat skriva ner på min packlista är min kära pälsmössa. Den får vänta till vintern 2010/2011 innan den får användas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0