Hålla kontakten

Snart säger jag hej till John Blund. Okej, kanske inte än på 1 timma...
Men det här är det sista inlägget jag gör här hemma.
Imorgonbitti kl 7.30 ska jag vara vid terminal 5 på Arlanda. Jag lär väl åka hemifrån strax innan kl 7, eller kl 7 om jag känner oss rätt ^^
Nästa inlägg kommer antingen från New York eller från Staples, beroende på vart jag kan komma åt internet först.

Ni får lova att hålla kontakten.
Det finns ju bloggen, Facebook, mail, msn, Skype och brev!

Bloggen vet ni vad den heter.
På Facebook vet dem flesta vad jag heter, fråga annars.
Maila mig, helst på min gmail (fö[email protected])
På msn har de flesta mig redan, annars kan ni be om den.
Ni som har Skype kan söka efter mitt namn och lägga till mig! Mer än gärna!
Ni som vill skicka brev, eller varför inte ett litet paket till jul eller min födelsedag kan skicka det till den här adressen:


818 Kansas Ave SW

Staples MN 56479

United States


Hejdå huset


Hejdå rummet

HEJDÅ SVERIGE! HEJDÅ ALLA MINA UNDERBARA VÄNNER! HEJDÅ MAMMA, SIMON OCH MARCUS! HEJDÅ FAMILJEN - HELA FAMILJEN! HEJDÅ VALLENTUNA!
VI SES JU IGEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0