Framme i Staples

Igår som sagt, kom jag fram. Igår hann jag inte med så mycket. Jag fick se huset, jag fick mitt rum, fast garderoben var inte urrensad så många av mina kläder är fortfarande i väskorna. Jag lade mycket i byrån dock. Mitt rum är litet, men har en bekväm säng, en hylla, en tv, en byrå och en garderob. Jag ska nog få in ett litet bord också till min dator och läxor typ.

Idag när jag vaknade, strax innan kl 9 visste jag inte vad jag skulle göra... jag var kissnödig men var tvungen att gå igenom Linda och Dans sovrum, där Dan låg och sov (han jobbar natt!) Tillslut smög jag in där iallafall ,som de sa att jag skulle göra ifall att. Men nu kan jag iallafall använda den andra toaletten bredvid vardagsrummet som de gör om. Hoppas jag kan duscha där imorgon också!
Klockan 5 på morgonen typ, kom Lindas dagbarn så när jag vakna var de i full gång! Plus att Brianna sov här. Så 5 småbarn (6 år, 5 år, 4 år, 2 år och 16 månader) sprang runt. När jag kom upp åt jag frukost först, men de var där och var jätte söta! Senare lekte jag med dem i flera timmar. De har mycket energi. Men de är hur söta som helst!! Albrie, Brianna, Arissa, Avaya och Avan. Jag tror det var så de hette.
När de kom hem sade deras mamma att de pratade om mig helatiden. Det var kul!


Brianna (Lindas barnbarn) Albire och Arissa (2 av Lindas dagbarn)
Har fler bilder av dem alla på Facebook.


När de åkte hem åkte jag och Linda till min skola. Jag fixade mitt schema till första terminen och fick mitt skåp.
Jag går i skolan från 8.25am till 3.15pm tror jag! Jag har 7 korta lektioner varje dag. På måndagar och onsdagar har jag Homeroom också. Mellan alla lektioner har jag bara 4 minuters "rast". Lunchen är 30 minuter, så mycket annat än plugg i skolan blir det inte!
1. English 12
2. Strenght training
3. Art
4. Biology
5. Economics 1
6. Beginning college algebra
7. Literature 11
Jag var tvunget att ta en engelska kurs (jag tog två, Eng. och Lit.), en natur klass (jag tog Biology), en samhällsklass (jag tog Economics) och en matte kurs (jag tog beg. collage algebra) De tror dock att matten är för lätt för mig, men det tror jag väl inte! Nästa var collage algebra! What the heck, jag är inget mattegeni... Collage!
Jag kan iallafall testa i ett par dagar och se om jag behöver ändra något efter det!
Jag är en senior! Och jag kommer få ett Diplom när jag går ut. Det är nog därför jag måste läsa vissa saker.

Linda är trevlig och Dan också! Deras 2 hundar luktar och skäller ibland.. men en av dem (Skruffy) vill kela och bli kliad ibland. De har även en fågel så piper! Jag hörde den när jag vaknade. Men jag vänjer mig nog!

Imorgon kommer barnen klockan 1 på dagen, så innan det ska jag och Linda och köpa en mobil tror jag. Jag tror nog inte att jag ska sata på någon mobil som jag ska använda hemma i Sverige sen. Jag ska nog bara välja någon bra som har ett billigt erbjudande. Det känns inte läglit att köpa någon dyr. Vi kommer bara gå till den lokala Radio Shack och fixa en! Jag tänker iallafall hitta en lite mer modern. Men här bryr de sig inte! Hehe... 
Nu ska vi iväg för jag behöver köpa tandkräm!



Kommentarer
Postat av: CASSI DA QUEEN<3

sv; haha pjuh vilken tur^^

2009-09-01 @ 17:06:09
URL: http://casses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0