Framme i New York

I AM HERE!

Resan gick JÄTTE bra! Jag satt med några treeevliga tjejer, och killar. Man snackar i princip med alla. Två killar har jag inte sagt något till än...

Just nu sitter jag och fem andra tjejer i lobbyn med sina datorer. Jag såg att 3 killar gick till poolen. Får se om vi går dit sedan också... spana in gruppen ;) vinkvink*
Nä, men jag är sjuk och har i princip tappat rösten så jag lär ju inte bada ändå, om jag inte vill få lunginflammation eller något!

Jag har tagit bilder på resan och gänget, så dom kommer upp när jag har tid! Eller så lägger jag bara upp lite olika album på Facebook! Det är nog lättast. Har inte kameran eller sladden med mig här i lobbyn just nu och imorgon tas det massa bilder på Manhattan också!

Vi konstaterade just att vi börjar bli lite dåsiga! Jet lagen kanske! Fast vi ska ju vara vakna i flera timmar till.

Klockan 6 ska vi äta middag här på hotellet.

Imorgon bitti kl 8 typ åker vi in till Manhattan! Woohoo!

Jag har det iallafall skit bra! Gänget är jätte bra!
Kommer bli sorgligt att lämna dem nu också!



Kommentarer
Postat av: Cattis

And finally has your adventure started! I know how much you've been waiting for it! :) Remember, I'm reading your blog as often as I can! Keep it updated! It is not easy, because you're gonna do so much things so you don't have time, and don't even try to update every day or every second day, it is impossible.. Have a nice stay in NY. :D

2009-08-28 @ 08:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0