Bara 2 veckor nu

Om exakt två veckor sitter jag här hemma, säkert supernervös och packar det sista och gör allt perfekt som den perfektionist som jag är.

Imorgon (om 2 veckor) går jag upp kl 6 för att åka till flygplatsen!
Gaah, jag blev nervös när jag skrev det där!

Det är bara två veckor kvar och varje dag är i princip planerad!

Onsdag: Jogga, laga middag och kvällsdopp hos en kompis
Torsdag: Gymma och shoppa i stan
Fredag: Gymma, växla pengar och övningsköra
Lördag: Se på SYTYCD hela förmiddagen och jogga
Söndag: Städa och åka till Finland
Måndag: Helsingfors
Tisdag: Helsingfors och Nådendal spa
Onsdag: Nådendal spa
Torsdag: Nådendal spa och åka hem
Fredag: Baka, gymma och ha avskedsfest!
Lördag: Gymma, se SYTYCD och städa
Söndag: Jogga, övningsköra och se på tv
Måndag: Träna och ha avskedsmiddag med släkt
Tisdag: Jogga, packa, besöka min dansskola och se SYTYCD
Onsdag: Klippa mig, köpa godis, packa och se SYTYCD
Torsdag: Gå upp tidigt för att åka till USA baby!

Även om jag kommer vara upptagen helatiden, gillar jag att ha det så.
Planering is the key!

Nu har jag även fått reseinformation!
Kl 7:30 redan, ska jag vara vid terminal 5 på arlanda!
10:40 på torsdagen den 27/8 åker flyget mot NY.
Söndagen den 30/8 är jag i Staples Minnesota och hälsar på min nya familj för första gången!
Det är då mitt "år" börjar!

NU vet jag även vilka som åker samtidigt som mig. Hittils är vi 13 stycken!
Var inte rädd att leta upp mig på Facebook!



Kommentarer
Postat av: lovisa

hur fick du reda på vilka som kommer att åka med dig???

2009-08-12 @ 22:59:13
URL: http://usalovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: okej vad bra ... då får jag vänta på det mailet då det borde ju komm snart!

2009-08-13 @ 10:25:24
URL: http://usalovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0