"Äntligen hemma"

I morse kom jag hem från Finland och först nu har jag lite tid att posta ett inlägg!

Jag klev in genom dörren tio i 7 i morse och sedan dess har jag hunnit med:
Baka cupcakes med topping och allt (blev inte såå lyckat ^^)
Gymma i 1h 20 min
Duscha
Gräddat 50 småkakor (till mammas jobb)
Städat
Håller på att göra i ordning till min avskedsfest ikväll.

Innan kl 18 ska jag fortfarande hinna med att:
Fixa musik till kvällen
Sminka mig
Hitta några kläder att ha på mig
Städa lite mer (främst i rummet mitt)
Göra i ordning resten till festen!


Som tur är hämtar vi pizza till kvällen, så jag inte behöver oroa mig för maten!



Kommentarer
Postat av: Steffa

Tack så jättemycket för ikväll, det var toppen att träffa alla igen! Hoppas du får det underbart i Usa, vill också dit... men ja får ta och åka dit när skolan är slut! :)

Lycka till! Jag håller mig uppdaterad om ditt Usaliv med hjälp av din blogg! :) PUSS

2009-08-22 @ 02:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0