Wing

Jag har precis börjat få kontakt med den kinesiska tjejen som ska bo med oss i USA.

Hon heter Wing (jag som trodde det var Dan).
Däremot så callas hon både Crystal och CC, så hon vill bli callad CC.
Det kan jag förstå. Det kanske är lättare i USA också, eftersom CC är lite vanligare i USA än Wing.

Hon har berättat vad hon gillar och hon är en dansare, som mig!
Eller, jag vet inte vad hon dansar, men hon dansar.
Hon gillar att laga mat också, som mig.
Jag gillar att baka också. Hon har sagt att hon gillar att äta "sweets" och "cakes".
Hehe, jag kan baka, hon kan äta (för jag vill inte gå upp i vikt).
Hon gillar att måla och är bra på det!
Hon läser väldigt mycket(hon är en ensamvarg kan jag tänka mig). Hon sade att hon är inne mer än hon är ute, och är ibland tyst av sig. Oj oj
Om hon inte gjorde något skrivfel så tror jag hon sa att hon åker skateboard också, men att hon inte är så jätte bra.


Hon kommer att komma hem till Linda och Dan i mitten av august om allt går som hon sade.

Då kommer hon vara där minst 2 veckor innan mig.

Orättvist!

 Här bor hon iallafall.
I nästa mail från henne, hoppas jag på att få någon bild på henne.
Så håll utkik efter det.



Kommentarer
Postat av: LOUISE

Ja, precis The Pacific coast och det är det enda jag vet. Gud jag är så himla peppad, men det är också väldigt, väldigt skrämmande :D Ska du med till Sthlm den 10:e maj? :)



Kram Louise

2009-04-24 @ 21:58:31
URL: http://aboutlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0