Tips

Jag är en person med stor beslutsångest.
Då när jag var tvungen att köpa en ny maskara förra veckan, tog det mig 4 dagar.
Ändå så tog jag fel beslut.
Efter att ha kolla runt så mycket och tvekat på att köpa den förra som jag använde, tog jag bara någon tillslut.
Varför!?

L'oréals lash architect är den sämsta maskaran i världen.
Borsten är typ 3-kantig, den klumpar och smular sig och det är skitsvårt att få ett par långa och separerade fransar.

3 darar senare köpte jag samma som jag hade sist. Jag sket i om den var dyr(270:-) den kom ändå med ett erbjudande. Jag fick deras kända kajal och en ögon make-up remover på köpet!
Lancômes l'extrême är den absolut bästa maskaran för mig!

Ger långa och separerade fransar och den är inte tjock eller svår att använda.


 



Kommentarer
Postat av: LOUISE

Härligt, ja asbolut! ;)

Mmm Lancôme är smaskens!

2009-04-25 @ 17:11:59
URL: http://aboutlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0