Ny info om bl.a. skolan!

Jag reagerade inte första gången då jag läste alla papper jag fick om familjen.

Sedan läste jag igen och såg att skolan jag ska gå på inte har runt 500 elever, utan...
1200!
Det är ju lika mycket som den jag går på nu :(

Ååh! då kommer jag kanske inte bli så uppmärksammad iallafall.

Sedan har de valt att kryssa i rutan "Rural" när de beskriver samhället/staden.
Det här säger wikipedia om "Rural":
 Rural areas (also referred to as "the country" or "the countryside") are large and isolated areas of a country, often with low populations.
Ja, jag kan ju inget annat än hålla med, då jag sett både bilder och kartor över staden och...
2500-3100(sett olika siffror) invånare är inte mycket!
De har också kryssat i rutan "Blue collar" som betyder att samhället mest består av arbetare inom sådant som kräver fysiskt arbete(alltså inte sitta på kontor etc. som White collar står för).
(Det lärde jag mig nyss)

Men familjen verkar bra ändå.
De säger att de har en jätte stor familj, så jag är nöjd med det!

Imorgon ska jag passa på att e-maila dem.
Nu när jag äntligen har deras e-mail.


(Happy, 50th...inlägg!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0