Mer snack

Mina mail med Lindas barnbarn flyter på.
Jag frågar massor, och kanske låter lite konstig ibland. Men men...

Jag kände mig lite som en stalker när jag sökte upp henne och deras nuvarande utbytesstudent på facebook.

Men det får de räkna med ^^

Igen så har jag fått en ny siffra på hur många det går på mig skola.
Ellesse sade att det går 400-600 st elever på High School, 
för det är lite olika varje år.
...Det är som den siffran jag trodde från början då.

Den förra siffran som jag fick (1200) stod nog för alla skolor.
Elementary upp till High School.

Så ca 500 elever!
Det gör mig glad!
Då kan man lära känna alla lite mer personligt och inte bara vara en i mängden.


Klicka på bilden för att komma till skolans hemsida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0