Lite sur

Nu blir jag lite sur!

Tidigare idag skrev jag ett jättebra mail till Linda Owen och jag var så glad att jag äntligen skulle få lite kontakt med dem.

Nä, då fungerade det inte att skicka det.
Eller skicka gick, men det kunde inte tas emot. Som om det vore en felaktig
e-mailadress!?

Fan om det är så!
Kan de inte cut me some slack!
Varför ska det vara så jävla svårt.

Nu måste jag, på egen hand igen, försöka lista ut när jag ska ringa och
överraska dem.
Då måste jag bygga upp modet igen.

Fast tänk om jag kommer till telefonsvarare igen!
Händer det så försvinner mitt hopp lite.

Hur fan ska jag få tag på dem??




Kommentarer
Postat av: LOUISE

Hallå där,

jag heter Louise och ska också åka över till USA som utbytesstudent i höst. Gud va kul med familj och placering, känns det bra? :) Adda mig gärna, [email protected]



Ha det bra!

Louise

2009-04-12 @ 17:19:37
URL: http://aboutlouise.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej :)

Jag ska också till USA med Explorius i höst! Såg att du redan har fått placering :P Kul att snacka lite med andra som också ska iväg ;)

Adda gärna msn: [email protected] :)

2009-04-12 @ 21:02:31
URL: http://malingardeman.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vågade inte maila dem först eftersom jag inte hört något "officiellt" från Explorius, men eftersom jag såg placeringen på fredagen skulle jag ha fått vänta 2 (jättelånga) dagar på deras samtal så jag mailade senare under helgen. Och ja jag hade deras email så det underlättade ju en del, hehe. Det måste vara frustrerande för dig att inte ha haft kontakt med dina värdföräldrar alls än.. jag skulle gå under av nyfikenhet!

2009-04-13 @ 23:07:33
URL: http://numb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0