Jippi!

Det lönade sig att skriva ett brev till Linda och Daniel.

Jag har nämligen fått svar!

Linda kollar sällan sin e-mail och hon kunde inte öppna det e-mailet jag skickade förut.
Därför var det ett par andra som skrev tillbaka.

Nämligen hennes nuvarande utbytesstudent, från Indonesien.
OCH...
Ett av hennes barnbarn! Som är en 20 årig tjej.

Jag fick det första igårkväll och det andra i natt.

Jag blev så glad att höra från dem!

Jag fick reda på att Linda blev mycket glad över mitt brev och att hon var mycket intresserad av mig.

Ellesse(barnbarnet) har också läst mitt brev och hon tycker min engelska är jätte bra och hon tror att jag kommer att komma bra överens med alla där. 
Jag kunde fråga henne det jag ville veta, för hon är hemma hos Linda och Dan rätt ofta så hon kan föra frågorna vidare. Hon gick även på den skolan jag ska gå på, så jag kan ställa frågor till henne också.

HAPPY HAPPY HAPPY



Kommentarer
Postat av: Madde

sv: jag vet, 800.. herregud tänkte jag först! men finns större städer väldigt nära, så det är lugnt ändå :)



nästan en månad efter mig då ;P åker 4 augusti! :)

2009-04-20 @ 09:06:58
URL: http://mariamartinamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0