Host Family Application

I förrgår e-mailade jag Pierre på Explorius för att få reda på om de vet någonting mer om familjen som jag ska bo hos. Jag har bara haft deras namn, adress och nummer, fram till IDAG!

Pierre har postat deras ansökan som bl.a. innehåller deras e-mail, ålder, husregler och bilder!

Det var många överraskningar!

Linda Owen är 62 år och jobbar som dagmamma (och barnen är hemma hos oss fram till middagstid!)
Daniel Owen är 58 år och jobbar natt, med något...?

De har två hundar - Squirt och Scruffy. Hehe ^^
Jag såg också en fågel på en bild!

Jag kommer ha ett eget rum.

De har en stor familj och många släktingar. De har barnbarn i min ålder som gärna vill vara mina nya amerikanska systrar och släktingarna träffas gärna! (Yes, det kanske blir en stor thanksgiving och julafton!)


De har redan bestämt mina "curfews"

22.00 på vardagarna och 00.00 på helgen.

hmm.. Ja, vill jag göra någonting senare än så får jag väl se till att jag sover hos en kompis.


Jag försöker lista ut hur det här huset fungerar.. och vart är alla fönster? Är det ett garage också?


Ja som sagt, ett av deras största intressen är "collecting". Prylar!
Naw, ser ni hunden till höger :)


Daniel


Linda, och två tidigare utbytesstudenter antar jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0