Har ringt!

Jag har precis gjort ett försök till att ringa till Daniel och Linda.

Men...

De var inte hemma!


Jag ringde först en gång och förväntade mig att de skulle svara,
men när jag kom till telefonsvararen blev jag ärligt talat lite lättad.

Jag tänkte dock inte på att lämna ett meddelande.
Sedan sa mamma att det hade varit bra om jag gjorde det.
Då ringde jag tillbaka och lämnade ett meddelande!

Mitt uttal lät bra!

men jag kunde kanske ha sagt lite mer.

Jag sade iallafall att jag kommer ringa någon annan dag(så nu är de förvarnade) och så gav jag dem min e-mail ifall de inte hade den(jag har ju inte deras så) och sa att de kunde e-maila.


Nu känner jag mig lugn och glad!

Lugn, därför att de är förvarnade att jag ringer någon annan dag och för att de kan e-maila Mig.

Glad, därför att jag vågade ringa, även om jag kom till telefonsvararen.


Nu är jag bara lite rädd att de blev så glada när de hörde ifrån mig,
att de ringer upp...
Typ klockan 3 i natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0